کاهش قیمت بیلت و ورق گرم در آسیا
نوشته شده توسط : hamiransteel

قیمت بیلت سی آی اس در بازار روندی نزولی دارد و حدود 12 دلار در هر تن فوب دریای سیاه، کاهش قیمت هفتگی داشته است. این گزارش مربوط  به شاخص قیمت متال بولتین می باشد که آخرین قیمت بیلت را حدود 495 دلار اعلام کرده است. با توجه به آنکه قیمت ها بطور ناگهانی کاهش پیدا کردند و این روند نزولی قیمت ها همچنان ادامه دارد، اکثر فعالان این بازار دست از خرید کشیده اند و عقب نشینی کرده اند تا با بررسی بیشتر بتوانند خرید بهتری را داشته باشند.

متوسط قیمت بازار آخرین بار به 500 تا 505 دلار هر تن فوب دریای سیاه رسیده است و آخرین معاملات یک هفته قبل در 490 دلار نهایی گردید.

به دلیل بهتر شدن وضعیت بازار ورق گرم در چین، در این بازار شاهد کاهش قیمت ورق گرم صادراتی نیز بودیم. از میانگین قیمتی که برای برای ورق گرم صادراتی اعلام شده بود، حدود 25 دلار در هر تن کاهش یافته است که این امر می تواند در نهایت منجر به ثبت شدن قیمت تا 560 دلار در هر تن فوب بشود. بعد از تمام شدن تعطیلات و بازگشت چینی ها، همچنان وضعیت بازار بهتر نشد و کارخانه داران مجبور شدند تا به منظور فروش محصولات خود، قیمت ها را کاهش بدهند و حتی تخفیف بیشتری رو قیمت های کنونی خود بدهند.

با این وجود، مردم اهل ویتنام در خواست قیمت تا 550 دلار را برای خرید داده اند. در بازار داخلی نیز ورق گرم 16 تا 18 دلار هر تن افت داشته است.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: